Tellimistingimused

1. Üldine

1.1. Tellija poolt esitatud tellimus on ostu-müügi lepinguks Oneandonlyshopi ja Tellija vahel. Oneandonlyshop nõustub lepinguga, kui ta asub tellimust täitma. Oneandonlyshop jätab endale vajadusel õiguse tellimus tühistada sellest Tellijat informeerides.

1.2. Oneandonlyshop ei vastuta kaupade kohaletoimetamise viivituse ja arusaamatuste eest juhul, kui need on tingitud Tellija poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigusest.

1.3. Kataloogi hinnad on eurodes.

1.4. Hinnad sisaldavad 20% käibemaksu.

1.5. Oneandonlyshopil on õigus muuta pakutavate toodete hindu. Kliendile kehtivad hinnad, mis on E-poes avaldatud tellimuse tegemise hetkel v.a juhtudel kui toote vale hind avaldati tehnilise vea või rikke tõttu või kui Klient pidi aru saama, et tegemist on tehnilise veaga (ilmselgelt vale müügihind).

2. Tellimuse vormistamine

2.1. Tellimust saavad esitada ainult täisealised ja teovõimelised Tellijad.

2.2. Väikseim täidetav tellimus 5€ + saatekulu. Kui tellitava kauba summa on väiksem, jätab Oneandonlyshop omale õiguse tellimust mitte täita.

2.3. Tellimuse vormistamiseks veebis tuleb minna MCS Baltics OÜ kodulehele www.Oneandonlyshop.ee. Toodet saab otsida sisestades otsingusõna avalehel olevasse kastikesse või lehitsedes menüüd. Tellija peab tutvuma toote juures oleva kirjelduse, spetsifikatsioonide ja kohaletoimetamise tingimustega. Toote tellimiseks peab Tellija klikkama „Lisa ostukorvi“. Klikates „Ostukorvil“, näeb Tellija kogu oma ostukorvi koos tasutava summaga. Järgmises sammus tuleb sisestada Tellija andmed või logida sisse kasutades juba olemasolevat kasutajanime / parooli. Järgmises sammus tuleb valida makseviis ja transport. Enne lõplikku kinnitamist peab Tellija veenduma, et sisestatud detailid nii valitud toote kui ka Tellija andmete kohta on korrektsed.

2.4. Tellimuse vormistamiseks telefonis/e-kirja teel, peab klient omama kas tootekoodi või toote täisnimetust, väljendama oma soovi tarneviisi kohta ning edastama oma andmed. NB: telefoni / e-kirja teel tellimuste eest ei saa tasuda pangakaardi või pangalingiga.

2.5. Tellimuse vormistamiseks kupongi teel, peab Tellija täitma ära kataloogis oleva tellimislehe ning selle postitama. Kupongi saatekulud on tasutud MCS Baltics OÜ poolt.

2.6. Tellimuse esitamisel on Tellija teadlik, et tellimusega kaasneb maksekohustus ja, et ta kinnitab, et on tutvunud Oneandonlyshop tellimistingimustega.

2.7. Mõningad tooted / teenused vajavad ettemaksu või neid käsitletakse kui eraldi saadetist. Eritarneviisi nõudvad tooted vajavad alati ettemaksu. Sellekohane info on mainitud tootelehel.

2.8. Teenuse osutamine väikesaartele võib kaasa tuua ettemaksu kohustuse.

2.9. Tellimuse esitamisel nii veebipoes kui ka telefoni teel, tuleb kliendile e-posti olemasolul kinnituskiri, milles märgitud kohaletoimetamise viis (ja aadress), maksetingimus, tellitud tooted ja eeldatav tarneaeg. Juhul kui Tellija märkab viga kinnituskirjal, tuleb sellest koheselt Oneandonlyshopile teada anda kas e-posti või telefoni teel.

2.10. Kui kinnituskirjal kirjutatud eeldatav tarneaeg erineb toote kirjelduses olevast tarnelubadusest, siis palume sellest teavitada Oneandonlyshop klienditeenindust.

2.11. Tellimust saab tühistada e-kirja või telefoni teel kuni saadetise kättesaamiseni.

2.12. Nime- ja aadressimuutustest tuleb teavitada esimesel võimalusel kas numbril 611 5511, e-kirjaga info@oneandonlyshop.ee või täites Tagasiside lehe.

3. Järelmaksuga tellimine.

3.1. Järelmaksu taotlust saab esitada alates tellimuse summast 38,00€ + saatekulu.

3.2. Esitades Oneandonlyshopile tellimuse järelmaksuga, annate Oneandonlyshopile ja tema järelmaksupartneritele Holm Bank AS õiguse töödelda oma isikuandmeid ning kontrollida avalikest allikatest Teie krediidivõimekust.

3.3. Kui Teie järelmaksutaotlust ei rahuldata, tühistab Oneandonlyshop tellimuse. Järelmaksutaotluse negatiivse vastuse põhjuseid saab Tellija uurida järelmaksupartneritelt iseseisvalt.

3.4. Järelmaksuga tehtud tellimuste kättetoimetamine toimub ainult lepingu omanikule isikut tõendava dokumendi alusel. Kättetoimetamisel edastatakse leping koos maksegraafikuga.

3.5. Eelallkirjastatud järelmaksu lepingu puhul on võimalik tellida kaupa SmartPosti pakiautomaati. Klient vastutab tellimusele korrektsete kontaktandmete lisamise eest.

3.6. Järelmaksuga ostmiseks peab klient esitama isikukoodi ja dokumendi numbri, mille Oneandonlyshop edastab laenuandjale. Laenuandja viib läbi krediidianalüüsi ja isiku samasuse tuvastamise ning selgitab välja kliendile krediidi andmise võimalikkuse. Laenuandjal on krediidianalüüsi tulemusena õigus jätta järelmaksutaotlus rahuldamata.

3.7. Järelmaksuga ostetud kauba hind kuulub tasumisele võrdsete osamaksetena vastavalt Tellija poolt valitud järelmaksu perioodi kuude arvule, mis saab olla 6 - 60 kuud.

3.8. Kauba vastuvõtmisega kohustub Tellija täitma järelmaksulepingu tingimusi ning tagama koos saadetise või muul viisil kätte saadud graafiku osamaksete tähtajalist tasumist. Kauba ostmisel järelmaksuga lisandub ostetud kauba kataloogis märgitud hinnale (algmaksumus) täiendavalt intress 25% aastas, mida arvestatakse kauba algmaksumuselt vastavalt järelmaksu perioodi kuude arvule. Krediidi kulukuse määr on alates 36%. Toote juures toodud järelmaksu kuumakse on arvestatud antud toote maksimaalse võimaliku järelmaksu perioodi korral ning ei sisalda transpordi maksumust. Näide 1. Periood 6 kuud: Järelmaksuga ostetud kauba lõppsumma = algmaksumus x 1,125. Kuumakse = järelmaksu lõppsumma/6 kuud. Näide 2. Periood 12 kuud: Järelmaksuga ostetud kauba lõppsumma = algmaksumus x 1,25. Kuumakse = järelmaksu lõppsumma/12 kuud.

3.9. Tellijal on õigus igal ajal järelmaksulepingu alusel saadud laen ennetähtaegselt tagastada, teatades sellest laenuandjale kirjalikult ette 10 (kümme) päeva. Sellisel juhul on laenuandjal õigus nõuda hüvitist 1% ennetähtaegselt tagasimakstud krediidisummalt kui ennetähtaegse tagasimaksmise ja järelmaksulepingu lõppemise vaheline periood on pikem kui üks aasta ja 0,5% ennetähtaegselt tagasimakstud krediidisummalt kui ennetähtaegse tagasimaksmise ja järelmaksulepingu lõppemise vaheline periood on alla ühe aasta.

3.10. Tellija võib järelmaksulepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (Vt punkt 5). Lepingust taganemise korral loetakse Tellija taganenuks ka lepinguga seotud järelmaksulepingust.

3.11. Järelmaksuga tellimuse vormistamisel kinnitab Tellija, et taotluses esitatud andmed on õiged, täielikud ning kajastavad Tellija finantsolukorda avalduse esitamise hetkel.

3.12. Järelmaksuga tellimuse vormistamisel nõustub Tellija, et taotluses toodud andmed edastatakse MCS Baltics OÜ järelmaksupartneritele ja Tellija volitab MCS Baltics OÜ järelmaksupartnereid tegema päringuid Tellija pensionikonto kohta ja tutvuma pensionikonto andmetega Eesti väärtpaberite keskregistris.

3.13. MCS Baltics OÜ partner Veriff OÜ kontrollib Tellija kohta andmeid rahvastikuregistrist, mis on vajalik Tellija poolt Müüjale esitatud isikuandmete kontrollimiseks ja isikusamasuse tuvastamiseks ning töötleb kõiki kogutud andmeid eeltoodud eesmärgil isikuandmete töötlemise korras sätestatud viisil ja tingimustel.

3.14. Tellija on teadlik, et järelmaksupartner võib Tellijale teha krediidi väljastamiseks automaatse otsuse Tellija poolt taotluses esitatud ja muudes asjakohastes andmekogudes olevate andmete põhjal.

3.15. Järelmaksupartneritel on õigus Oneandonlyshopi vahendusel vajadusel küsida Tellija käest lisadokumente.

3.16. Tellimus võetakse töösse sel hetkel, kui on järelmaksutaotlusele on saabunud positiivne otsus.

3.17. Järelmaksukampaaniat „Telli nüüd ja maksa hiljem“ rakendades tuleb esimene osamakse tasuda maksepuhkuse lõppedes (täpne kuupäev lepingu sõlmimisel). Sellest kuupäevast hakkab kehtima ka valitud järelmaksuperiood (6 – 60 kuud). Järelmaksu vormistamise hetkest kuni maksepuhkuse lõpuni saab Tellija oma valitud kaupa kasutada. Kampaaniaga liitudes on igakuine kuumakse sõltuvalt kauba maksumusest ja valitud järelmaksuperioodist erinev tavatingimustel sõlmitud järelmaksulepingu kuumaksest. Ligikaudse kuumakse saab teada iga toote juures olevat järelmaksukalkulaatorit kasutades ja valides võimaluse „Maksepuhkuse kampaania“.

3.18. Järelmaksupartnerite tüüptingimustega saab Tellija tutvuda partnerite kodulehtedel.

Holm Bank AS - https://www.liisi.ee/jarelmaks


4. Kauba kättesaamine ja tarneaeg

4.1. Kauba kättesaamine ja tarne toimub Eesti piirides.

4.2. Kaubad on saadaval kuni kaupu jätkub. Oneandonlyshopil on õigus lepingust taganeda juhul, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida.

4.3. Oneandonlyshop informeerib Tellijat lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni või e-kirja teel. Juhul, kui Tellija on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab Oneandonlyshop ostuhinna viivitamatult, kuid hiljemalt 1-2 tööpäeva jooksul.

4.4. Kättetoimetamise kiirus oleneb toote juures olevast tarnelubadusest. Kui tarnelubadust ei ole märgitud, siis tarnelubadus on 2 nädalat. Tarnelubadus on indikatiivne ja võib nihkuda paari päeva raames olenevalt pühadest ja ettearvamatutest asjaoludest.

4.5. Samas tellimuses olevad erinevate tarneaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku tarneaja kõige pikema ooteajaga toote järgi.

4.6. Oneandonlyshop jätab endale õiguse erinevate tarneaegadega toodete tellimusi poolitada ning tarnida neid mitmes jaos.

4.7. Kättetoimetamine Itella SmartPosti kaudu. Itella SmartPOSTi pakiautomaatide võrgustik on nähtaval kodulehel www.smartpost.ee. Kauba saabumisel saadetakse Tellijale SMS ja/või e-kiri, milles on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ja hoiutähtaja lõpp. Paki vastuvõtmiseks tuleb sisestada ekraanile uksekood ja võtta pakk avanenud kapist välja. Lunamakse tuleb tasuda paki eest kaardimaksega. Itella SmartPOSTi pakiautomaadi transpordi tasu on 2,49€.

4.8. Kättetoimetamine kulleriga. Kuller võtab Tellijaga ühendust tellimuses märgitud telefoni numbrit kasutades, et leppida kokku kattesaamise täpsem aeg. Luna maksega tellimuse puhul saab tasuda kullerile sularahas. Kui Tellija soovib tasuda pangakaardiga, siis tuleb see eelnevalt kulleriga kokku leppida. Kuller toimetab saadetise esimese ukseni (st. korterelamu välisuks või eramaja värav). DPD kulleriteenuse puhul, kui telefoni teel tellimuses olnud telefoninumbrit kasutades Tellijaga kontakti ei saadud, toimetatakse pakk lähimasse postiasutusse ja kliendile edastatakse DPD poolt saadetise saabumise teade, mille alusel saab Tellija saadetise postiasutusest kätte. Kulleri tasu 3,99€ - 32,99€ Tellijale ei tagastata. Kui Tellija soovib postiasutusest pakki uuesti koju tellida, siis tuleb võtta ühendust DPD ja tellida vastav teenus DPD hinnakirja alusel.

4.9. Osad tooted tulevad otse tarnija laost ja neid koheldakse kui erisaadetist. Erisaadetise puhul võtab tarnija kuller Tellijaga ühendust ja lepitakse kokku sobiv kättetoimetamise aeg.

4.10 Paki kättesaamisel kulleriga peab Tellija kontrollima, et pakk on terve. Juhul kui Tellija märkab pakil vigastusi, mis potentsiaalsed mõjutavad saadetise seisukorda, tuleb vigastus koos kulleriga üle vaadata ja sellekohane märkus teha üleandmise aktile.

5. Tagastamine

5.1. Tellijal on õigus põhjust avaldamata 14 päeva jooksul tellitud kauba kättesaamisest lepingust taganeda ning kaup ümber vahetada või tagastada. Tasuta tagastamisel peab kasutama sama tarneviisi, kuidas pakk algselt saadi.

5.2. Tagastuslehe saab alla laadida siit.

5.3. Kaupa võib proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses või mittesobivuses, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. NB! Proovimine tähendab samaväärset kasutust nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. Nt. kohvimasinaga ei tohi valmistada kohvi, muruniidukiga ei tohi niita muru, arvutil ei tohi käivitada tarkvara jne.

5.4. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses nagu Tellijale väljastamise hetkel. Kaup, mis saabub Tellijani pakendis osadeks võetuna, peab tagastamisel olema samuti osadeks võetud ning pakendatud samamoodi nagu kauba väljastamisel Tellijale. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub Tellija pakendi selliselt ka avama. Kauba küljes olevad kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata. Kui pakendit ei saa lõhkumata/rikkumata avada, ei vastuta tarbija rikutud pakendi eest.

5.5. Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud või kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on Oneandonlyshopil õigus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks lähtudes tagastatud kauba väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse Tellijat esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist.

5.6. Vahetuskauba teenus on Tellijale tasuta.

5.7. Paki saab Tellija tagastada lähimasse SmartPOSTi pakiautomaati kauba kättesaamisel SMSi kaudu saadud personaalse koodi alusel või lähimasse Eesti Posti postiasutusse klienditagastusena.

5.8. Kui saadetise kättetoimetamine toimus kullerteenusega, peab Tellija ühendust võtma Oneandonlyshopiga, kes korraldab kulleri kutse.

5.9. Oneandonlyshop tagastab Tellija poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest Oneandonlyshopini. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale..Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Ostja saab avalduse esitada kirjutades info@Oneandonlyshop.ee aadressile.

5.10. Kui Tellija soovib kasutada oma 14-päeva tagastamise õigust ja ei soovi vahetust (näiteks riide numbri tõttu), siis tagastamise kulud (pakiautomaat, postkontor, kuller) katab tavatarneviiside puhul algselt Oneandonlyshop, lõppkokkuvõttes Tellija. Tellija võib ise tuua väiksema toote Oneandonlyshopi esinduspoodi Järve keskuses Tallinnas või suuremate toodete puhul eelneval kokkuleppel Oneandonlyshopi lattu Luite 19a, samuti Tallinnas. Juhul kui Tellija kasutab postiteenust, siis tagastab Tellija toote tagastamisevormi alusel Oneandonlyshopi kuludega, mis hiljem tagastamisele kuuluvast summast maha arvestatakse. Toote algselt kättesaamisega seotud postikulu hüvitatakse proportsionaalselt.

5.12. Loodusjõudude poolt tootele tekitatud kahjusid Oneandonlyshop ei korva.

5.13. Tagastamise õigus ei laiene juriidilistele isikutele. Tarbijakaitseseaduse mõistes on tarbija eraisik.

5.14. Tagastades toodet kulleriga, on õigus teenusepakkujal kauba vastuvõtmisest keelduda, kui toode ei ole pakendatud korrektselt ja turvaliselt. Teistkordseks tagastamiseks tellitud kulleri kulu katab Tellija.

6. Pretensioonide esitamise aeg

6.1. Tellijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul MCS Baltics OÜ poole, saates vabas vormis avalduse aadressile info@Oneandonlyshop.ee. Avalduses peab Tellija ära tooma probleemi kirjelduse, lisama võimalusel pildid defektist, kasutusjuhendi põhjal edastama defektsete osade tähised ja avaldama soovi võimaliku lahenduse osas (kompensatsioon või parandus). Oneandonlyshop vastab Tellija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

6.2. Pretensiooni menetluse aeg algab, kui Tellija on esitanud vajaliku informatsiooni toote defekti olemuse kohta (punkt 6.1).

6.3. Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat. Seejuures tuleb arvestada, et kui kaubal ilmneb puudus 6 kuu jooksul peale selle ostmist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba kauba ostmise ajal, kui Oneandonlyshop ei tõesta vastupidist. 6 kuu jooksul tekkinud defekti puhul, toote diagnostikaga seotud kulud katab Oneandonlyshop. Juhul kui diagnostika tulemus näitab, et defekt on tekkinud Tellija vea tõttu, siis Oneandonlyshop võib korraldada Tellija jaoks tasulise remondi või saata toode Tellijale tagasi. Kui Tellija ei nõustu diagnostika tulemusega, on tal õigus võtta teine arvamus, mille kulud jäävad algselt Tellija katta.

6.4. Peale 6-kuulise perioodi möödumist kauba ostust tuleb Tellijal endal tõestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte Tellija enda valest kasutamisest tingitud defektiga. Tellija korraldab ise diagnostika ja saadab selle tulemusel koostatud tööakti Oneandonlyshopile. Oneandonlyshopil on õigus tööakti järeldusega mittenõustumisel korralda teine ekspertiis, mille kulud katab algselt ise. Kui Tellijal ei ole võimalust diagnostikat korraldada, siis Oneandonlyshop saab soovitada oma partnerite töökodasid. Sellega seonduvad kulud katab Tellija kuni pole tõestatud, et tegemist oli toote defektiga. Pretensioonide lahendused võivad olla kas osaline hüvitis, toote tagasiost, vahetus või parandus.

6.5. Kui pretensioon tingib, et toode tuleb toimetada tagasi Oneandonlyshopile, peab Tellija pakendama toote turvaliselt ja täielikult. Tagastades toote kulleriga, on õigus teenusepakkujal kauba vastuvõtmisest keelduda, kui toode ei ole pakendatud korrektselt ja turvaliselt. Teistkordseks tagastamiseks tellitud kulleri kulu katab Tellija. Pakkimisega tekkinud kulud katab Tellija. Juhul kui Tellija soovib toote ise toimetada Oneandonlyshopi (Sütiste tee 9-47), peab Tellija selle eelnevalt Oneandonlyshopiga kooskõlastama.

6.6. Kui Tellija ei nõustu remonditud toodet vastu võtma või pole Oneandonlyshop Tellijaga korduvalt ühendust saanud kõiki olemasolevaid kontaktandmeid kasutades, hoiab Oneandonlyshop toodet enda laos 3 kuud ning seejärel utiliseerib toote. Kui Tellija soovib, et remonditud toodet hoitakse kauem, siis kehtib sellele ladustamise kulu 0,50 € / päev.

7. Vaidlused

7.1. Juhul kui Klient tunneb, et tema õigusi on rikutud, võib Klient kasutada järgnevaid õiguskaitsevahendeid, mis tulenevad Võlaõigusseadusest;

7.1.1 nõuda kohustuse täitmist ehk nõuda asja parandamist või asendamist;

7.1.2 oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda;

7.1.3 nõuda kahju hüvitamist;

7.1.4 taganeda lepingust või öelda leping üles;

7.1.5 alandada hinda;

7.1.6 rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.

7.2. Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Tellija ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tellija kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Tarbijakaitseameti aadress on Pronksi 12. 10117 Tallinn. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

8. Probleemtoodete tagastamine

8.1. Probleemtootest (nt: patarei ja aku, mootorsõiduk, elektri- ja elektroonikaseade) tekkinud jäätmete tagastamise kogumispunktide info leiab Keskkonnateenuste kodulehelt.

Tellimustingimused lae alla siit!


Nõustun

Meie lehel kasutatakse küpsiseid. Küpsised aitavad tagada veebilehe nõuetekohase toimimise ning täiendamise, seepärast juurutatakse rangelt vajalikud küpsised (tehnilised, funktsionaalsed ning analüütilised) automaatselt. Püüdes individualiseerida Teie veebilehe sirvimise kogemust ning esitada Teile pakkumisi, mis oleks aktuaalsed just nimelt Teile, kasutatakse ka sihtotstarbelisi küpsiseid. Kui vajutate „nõustun“, siis annate seega oma nõusoleku sihtotstarbeliste küpsiste juurutamiseks ja kasutamiseks. Oma nõusoleku võite tühistada suvalisel ajal muutes oma brauseri seadeid ja kustutades salvestatud küpsised.